今日補習.....
龜龜隔奇早左起身...
不過都系遲到
因為我掛住打機.....................
唉!!
補補下
電仔黎左
不過嚇左我一跳
我見到佢地我好似撞鬼禁
終之嚇死我啦
補完同電仔,,電仔表姐[[好令女]]仲有龜龜一齊返屋企
電仔同佢表姐行路慢過隻龜
行到學校個陣,,
有間"屈臣氏"車同電仔表姐講
" 令女!!"
又同佢飛吻
哈哈...
個間車d人系禁指住佢
白痴仔=]]
跟住佢表姐好無奈....
返到樓下
佢地去左龜龜屋企
我就返屋企玩左陣勁舞先走上去
過左一陣,,
上左去
o 晒
出面都聽到佢地講野
佢地系一間room入面玩
龜龜細佬系到玩NDS....
不過部NDS 都幾正
好好玩
之後走左去電仔表姐屋企玩
佢屋企好大架架架架架*
又好多野食w0*
又有3 部電腦
不過lag 到爆
我地玩到7點幾先走
我地系佢屋企整直左d 頭髮

|