聽日就返學啦
唉!!點算哇"
吾想返唷*
唉唉唉!!!!!!!!!!!!!
話禁快就返啦"
點解會禁架!!!!!!!!!!!!!
今日去左笨蓓屋企玩..
同龜龜...龜龜細佬
笨蓓屋企好有錢架,,,
有3 部電腦,,,,一部勁大既電視"
牙媽狂禁打黎返屋企"
唉!!!@.@
跟住e+ 同緊龜龜,,電仔,,牙月一齊傾緊電話"
平時好多野講...
今日冇野講=]]
個個都冇晒心情:::
鬼叫聽日返學
唉!!!!!!!!!
吾想返也"