統測啦
今日考IS同中文
唉!
尋晚溫IS溫到1點先訓,,
訓訓下,,
起左身,,
又訓返..嘻
今日好辛苦也,
冇喉嚨痛
不過狂包雲吞姐
考IS同中文聆聽個陣
用左3包紙巾
跟住問人借t!m,,
之後中文個陣,,
冇包得禁勁
放左學即刻返左屋企
開機打機
玩到1點30左右
出去補習lu*
miss 楊補我地
我補個組,,
全部都系JCCYL
A班2個,,
B班1個,,
C班1個,,
D班1個,,
只系冇左E班姐
哎呀!!邊個讀E班又系JCCYL既,,
快d 同我入黎!
返到屋企
又系玩電腦
玩左一陣,,
熄左
溫中史,,
溫左3頁
訓左lu*
岩岩先訓醒起身食飯
呵!!@@
|