呢排好想轉校哇" 吾想再系呢間school 同d 同學又吾系好夾 學又吾系學到好多野w0* 都吾知丙留系到做咩
我地個班都有幾個想轉 我最想轉去張x昌 不過牙媽話 個到個個牙姨好鬼煩架w0* 最好吾好系個到讀 不過真系想去個到呢!! 唉*