今日返學啦" 好眼訓也
上咩堂都好想訓訓訓 禁早起身做咩w0* 真系也.....
今日上電腦堂系禁玩電腦 都冇咩點聽個牙sir講野 佢講d野都廢既"
我本中文書吾見左也 點算也 唉!! 又要影印-0-* 呠!∼
放左學冇去betty到開會 去左做專題=]] 去訪問一個醫生__ 問到5:15p.m 跟住系到行行行,,,等等等 等左龜龜好奈佢終於黎啦,,哈哈 之後去左補習lu*