尋日好開心也" 我生日仲有`去aia 尋日9點30出左門口 10點半去到金鐘 等埋我個親戚 就走去個到啦
玩左幾個機動遊戲 不過都ok,,吾洗點排好奈就有得玩 我玩個d,, 樣樣都有一刻吾好想玩l0*
我地玩到3點 就走左去銅鑼灣.... 但系行左一陣 我就要屋企啦 搭也* 轉也" 又搭@ 轉也$ 行lu* 就返左屋企啦