今日就系一年一度既情人節 吾知各位收到幾多朱古力呢?? 我就收到12份啦 好開心也 收到禁多 呵呵=]]
聽日miss or生日唷* lunch有兩個大pizza 食唷* 今日我同佢地一齊去揀架"
哈哈*