HELLO EVERYBODY!
今日天晴"
不過有寒冷天氣警告,,,
就黎情人節L0*
吾知各位lady有冇預備朱古力呢?
我就諗整好多啦=]]
睇下夠吾夠錢先"
聽日裘錦秋中學(元朗)將會舉行書展
而且又系一年一度t!m
吾知大家比幾多錢去買呢??
今日2A又系食糖唯生|||*
上頭個兩堂,,,
d糖差吾多食晒lu*
唉~~
電腦堂系禁玩玩玩
都冇聽佢講"
佢講下講下"
我就玩左第2樣
玩完先知道佢講d野都吾知講乜
呠!!
跟住d堂都呆呆下禁上
呵呵"
今日偷影左我班"班花"
佢怕醜w0*
哎呀~~
唉!
|