忘掉你`
不是一朝一夕
 
 
 
 
 
cursorshelp
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


MK=]] 分類: 未分類

今日去左MK也"
去左做街頭訪問
無奈L0*
好多人都吾得閒
有個仲衰
佢慢慢行"
問佢得吾得閒
佢話吾得閒
跟住仲見到佢....慢慢系原地行
邊似吾得閒也?

跟住上左去"新之城"
冇咩人落返去
個個人吾知飛左去邊
但系多左個kai子系到唱歌
唱歌個樣真系...好、樣、衰!!
唉!!!
之後行去第2度
比個牙嬸問拎電話打電話
我地吾系點想比佢
佢系地話我地w0*
我頂佢丫
佢無病也?
行多兩三步就有個電話亭
佢又話冇錢吾打
我個陣真系好想走
但系奐好似吾好禁w0*
vivian比佢電話佢打
打吾到
打多一次
又吾得
咪好l0*
我地同佢講人地傾緊電話
聽吾到l0*
走個到仲話我地
話"我有晒身份證、回鄉證.....吾信你咪睇l0!!再吾系拎著我個銀包電話啦!!"
真系好想講粗口
但系又著住校服
真系頂佢丫!!!!!

禁之後去左搵mi屎 柯
就系KFC、大家樂問人L0*
問晒之後上返去問
問問問....
去左地鐵個到問
個到問到好多人丫
做下做下
MI屎 柯叫我地返去
做多一陣
MI屎 柯叫我地返到
我地就返去
點知打比MI屎 柯
佢搵緊TOILET比佢囡囡
-0-*
禁我地就走啦
牙FAI 同Alan就走先
我地六個就一齊去食野
食食下
emily 同紙巾都走埋
佢地走左不知幾好哇
禁食完就去lu*
禁去左朗豪坊到
我就行最前帶佢地行無印
我買左$37
好貴"
之後brian佢走左...
我地3個
芷芷、vivian同我一齊行街街
我地行左好多
但系全部地系兜圈
之後行行下
個肚好吾舒服"
好似好肚餓禁
又好似吾系
芷芷話我消化不良w0*
之後系禁行
行到銀城
上去...
冇咩野睇
上到最頂
我地想影貼紙相
但系....貴
禁就冇影
最去個陣
芷芷見到激優一族曾經拍過個間鋪頭
禁去左個到睇
好多香水
佢地系到嗅
我嗅左1枝幾好
就嗅多幾枝
但系我覺得好吾掂
就冇嗅啦
芷芷佢地就愈嗅愈想買
佢地揀左好奈
我就碘吾順個肚
就問個老闆娘有冇椅?
佢比左我...
我就系到周圍望...又傾下計
佢地就買左啦
我就緊系....冇、買、啦!!
跟住佢仲問我地咩名
下次睇下佢記吾記得
禁我地就吾想行啦
但系比我見到x萬中心
禁芷芷叫我地上去睇下
但系上16樓
我地就緊系...搭升降機啦
個格升降機好恐怖
好似成日"運live"
禁好驚禁上到16樓
上到去好臭
上到去冇奈就搭返live走
但系我地走個陣苟多一層先搭live
個間真系好恐怖
但系下一層都系
下一層系完全冇人l0*
除左我地三個=]]
禁之後間live到左嚇死人架
突然叮一聲"
之後就搭live走lu-0-*
行行下
見到巫毒娃娃
好靚哇!!
但系$77
冇買到
就返去啦
但系我地去地鐵個陣先知
我地由旺角行到油麻地.........
無奈"
禁我地傾下傾下
到左美孚都吾知l0*
佢bi bi聲先知
vivian仲想衝過去"
哈哈"
佢都傻架
出面個對門珊緊邊衝到過去
周圍d人都望著晒
哈哈*

之後我地去左荔枝角到搭返轉頭"
vivian講左一樣冇經大腦既野
"點解我地吾搭到總站再返黎丫?"
-0-*
搭到總站返返黎咪又系經過個個站"
點解要用禁多時間呢?
唉!
之後轉西鐵去天水圍就自己有自己返啦
返到屋企食左d野個肚就冇晒事
............
禁即系肚餓l0*
早知我就一早去買野食啦
-0-*

tracy222
暱稱:  ★DuckBb`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2008-05-13
2008-04-20
2008-04-16
2008-04-14
2008-04-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥愛人GIGI<3
CO CO*
JANICE♥MAN
mandy♥蔣雅文
tasha♥||`
斌少♥
`文燕XG;]!
牙愷×*⊿
細漁
楊丞琳♥
蔡依琳♥