今日烏我地個班表演也"
我地都練左幾奈架.........
最後都ok既"
今日有PE堂也..
又要帶衫返黎換
冬菇頭又吾比我地著PE衫w0*
真系馬鬼煩
今日PE堂
MI屎 王佢吾舒服比我地自由活動
呵呵__
但系要系7分30秒內
跑完學校5個圈
死得!!
吾系就跑多2個圈
我跑左一個圈都已經吾想跑啦
但系又吾想跑多2個w0*
禁同joan一齊死得禁跑
我采我地跑得快
差少少就跑多2個圈
之後個個都死得禁既樣
有d人休息完就去打球
有d就傾計
我呢d禁文靜緊系,....
傾計啦
傾傾下
落堂lu*
去返更衣室"
芷芷同牙mo佢地都換返校服
其他人都lunch...
禁drama堂
都幾悶下"
好難先落堂
食完野就落左去3樓換衫
我個班d女仔差吾多都去晒3樓個個洗手間
點解...
因為4樓個個好污租架"
禁個個咪落晒黎l0*
條裙不知幾長也"
搵人幫我整短佢...
yuki佢幫我整"
整到都幾短
仲有時趺落黎
-0-*
要成日整上去
中文堂lu=]]
但系大部份人都走晒
個d人系拎獎
我先吾想拎"
禁因為冇咩人系到
我地就系到搞搞震
呵呵_
2點45就落左去2樓練下歌
等到4 點幾先落到唱
我地就吾洗去睇佢地拎獎
哈哈
我地系到等緊冬菇頭個陣
我地個個搞樂器
突然..
有個校工殺出黎
話我地嘈
"開PARTY也?做咩禁嘈"
吊佢也!
嘈乜撚野牙
間音樂室又吾系佢既
系到嘈嘈嘈
佢冇病牙
之後冬菇頭先黎
我地就走
我地落去就去左hall到唱歌
未唱個陣
見到冬菇頭個頭先亂w0*
勁搞笑"
禁開始}
我好似有dd走音
但系好似冇咩人發覺
好快就完左lu*
之後就返歸l0*
|