今日去左做義工"
今日系全級清潔日....
我同牙kam一齊"由油"
仲有其仔人,,
好似pat,,babe,,rain,,豆腐花,,joan
好好玩牙"
做完之後去左楊sir佢地間room,,
睇上肥雞個組點樣排戲
佢地好搞笑哇"
仲比左楊sir d糖我地食
好味!!
我地留到好似5點幾左右
就走啦]]
跟住去左betty個到
睇下佢系吾系到
點知佢開緊會
仲叫我同牙pat拎野去信義會個到-0-*
行行行,,
一路行,,一路覺得好支力
唉~~
今個星期好"忘"牙
聽日補習,,食埋野就返學校去灣仔到睇野
星期日就11點幾就要去尖東睇頒獎禮"
唉!
聽日要好早去圖書館啦"
呠~
|