今日終於考完啦,, 經過一個星期多幾日既考試 今日完左啦!! 哈哈"
今日考完冇人倍我牙 好慘唷* 今日悶悶悶........ 又冇人@下我w0=]] 呠!~
聽日放假啦 但系..... 我要返學校練playback[大約禁串]牙 聽日想去"展"下d頭髮牙?! 好吾好呢??
聽日好想去街街唷*!!!