今日返學好開心牙
Goden竟然返左黎wo!!
好奈冇見佢啦
佢帶左日本學生d 相牙
好可惜冇一個係令仔@__@
佢黎左一陣
走左.......
但係佢英文堂個陣再過黎
佢比左隻碟我地睇"禍水"
都幾恐怖牙
睇到我嗌左出黎
今次好采冇喊到
英文堂黎左
我地問佢問題佢答
薯仔問左一人個問題
但係佢講稷講去都吾知講乜
就問第二樣
"Do you have girl thing??"
笑死""
佢想問::::
"Do you have girlfriend??"
哈哈......
今堂就變得好快過啦
入到補習社
望住牙sir就呆晒
佢轉左個look
我同佢講
"我只可以講兩個字形容你個頭"
龜龜::
"樣衰"
佢講得岩岩岩!!!
值得估勵!!!

真係好樣衰~~@_@
|