忘掉你`
不是一朝一夕
 
 
 
 
 
cursorshelp
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


Goden 返左黎牙 分類: 未分類

今日返學好開心牙
Goden竟然返左黎wo!!
好奈冇見佢啦
佢帶左日本學生d 相牙
好可惜冇一個係令仔@__@

佢黎左一陣
走左.......
但係佢英文堂個陣再過黎
佢比左隻碟我地睇"禍水"
都幾恐怖牙
睇到我嗌左出黎
今次好采冇喊到

英文堂黎左
我地問佢問題佢答
薯仔問左一人個問題
但係佢講稷講去都吾知講乜
就問第二樣
"Do you have girl thing??"
笑死""
佢想問::::
"Do you have girlfriend??"
哈哈......
今堂就變得好快過啦

入到補習社
望住牙sir就呆晒
佢轉左個look
我同佢講
"我只可以講兩個字形容你個頭"
龜龜::
"樣衰"
佢講得岩岩岩!!!
值得估勵!!!

真係好樣衰~~@_@

tracy222
暱稱:  ★DuckBb`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2008-05-13
2008-04-20
2008-04-16
2008-04-14
2008-04-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥愛人GIGI<3
CO CO*
JANICE♥MAN
mandy♥蔣雅文
tasha♥||`
斌少♥
`文燕XG;]!
牙愷×*⊿
細漁
楊丞琳♥
蔡依琳♥