今日去左補習牙
好支力牙
但係都要叫醒龜龜
佢今日吾知做咩好似好火禁
佢好似有少少討厭我禁
希望系我多心啦
今日補習系禁溫英文
冇計
星期一考英文
溫牙溫
肥雞佢話聽日補多一堂
ok牙!幾好哇
但系牙sir話吾好
我地就打比MiSs Ng
講下講下都話好架
但系牙mIsS 楊
佢無啦啦話吾洗
佢幫左我同肥雞補左一粒鐘
龜龜要等埋我先走
佢系到都溫地理
mIsS 楊佢無啦啦叫左龜龜去PiZzA HuT
買個吾知咩比佢
買完之後
我見到都好想食牙
佢一路食一路教
吾知點解我聞到好大陣既花旗參味
吾知系吾系佢份PiZzA
好快過左1粒鐘
我地系到講mISs 楊佢補得ok
但係個個牙SiR就好吾掂啦
佢教d野好吾掂牙
mISs 楊都知教左d乜丫
佢就講黎講去都吾知講乜
唉!!
3點幾牙pat打比我wo!
佢話e+ MTV做緊w-inds.
我話你等我我e+衝過黎
過左4分鐘我去到佢屋企
入到去就衝去個soft到睇
好正牙
最衰就系cUt左d
原來牙DIN佢都有聽w-inds. d歌架
好開心牙
我仲用電話影左d相tIm
遲d p0sT上黎
好開心牙
|