今日係kenny生日牙!同埋陸運會第二日牙。聽日就要返學啦,唉~~
今日要呆係到牙,我都冇參加活動,得閒去下啦啦隊到嗌下,都幾好玩牙
牙程佢拎左第3名牙,但係吾知佢做咩,佢跑完成個人就仆低左。
等左好奈終於lunch啦
我地今次有9個人去左板橋到食野
[我、周清、jenny、teresa、angla、vivian、babe、牙pat、kenny]
我地去開room食,我地入到去好似發左癲禁,出面d人係禁望入黎,我地係到影相,好好玩牙
我地d餐黎晒,就比晒d湯牙kenny飲,勁好玩wo,但係d野食黎得太奈啦
搞到我地食得吾係好多就趕住返去。呠~~
到左班際4x100,我地個班嗌晒出黎,下面個d人按住自己既耳仔,到左最尾一棒,我地d 女仔企晒起身嗌
但係都你得到尾2,唉~~牙miss or話搵20個人去拎吾知咩全級最高參與獎,我地搵左一陣
都搵左10幾個到,好采有d拎第2個獎d人都黎埋,我發現左一樣野牙,學校d獎全部內定晒架
我地班際拎尾2變左第1,禁都得,話其他班取消晒資格,o咀。禁都得架,我地拎完獎之後
就將個獎杯莊雨水[落緊雨],一路莊一路淋雨,好好玩牙。
kenny!
生日快樂!

今日壽星公!!!kenny|||*

板橋同一間room既另一張檯
|