今日我終於返黎啦。係個到好時熱又有凍。=.="
今日返黎個陣,我個堂牙哥佢有車,車我地去火車站,好可惜,佢個部車爆胎,禁我地就座第2部,嘩!!!個間車,間直可以同賽車有得玩牙,開得勁快wo!
去到,好多人牙。好支力禁返黎。吾打啦。睇電視牙