今日係尹約基黎既一日,但係我吾記得左。
今日都係照常返學啦,禁我今朝見到牙a,但係同時亦都見到黃思泳,之後我地一齊返學。到左樓梯見到黃塏然,禁又一六返上去,過左一兩秒,見到馮穎嘉同李嘉汶,禁就一齊返去啦。
第一堂就係is,我地要介紹牙,我講到好屎牙。唉~~~~~
第3堂,math,派左卷啦,好吾掂牙。
第4堂,係英文,但係oral,今日係講myself,我尋日講左,禁今日吾洗講。
第5、6堂,係音樂,但係我同rain係禁笑lo!
第7-8堂,中文堂,又財叔。=.="
到左放學啦,去左聽個座談會(尹約基同佢個導跑員),佢地講d英文我吾係好明lo!
講完之後,我去左103室,因為我係top teen,so 去得。
過左一陣,我地去問佢地兩個簽名同影相,仲有得握手牙。好開心牙。
|