今日要如常禁返學,但係我冇帶中數書,唉~
禁到左班主任堂個陣,miss or好嬲爆爆,話我地平時太嘈同埋尋日專題研習個兩組"理財",佢地冇咩人去,禁負責個兩組既牙sir係禁話miss or,跟住平日我地嘈到爆,佢要我地全班去罰抄,唉~9課牙,由早上抄到放學牙,放學仲要留堂牙。
好釆今日財叔冇返姐,如果吾係我死早d牙。