尋晚我返到屋企都差吾多成1點啦,但係牙媽佢冇話我wo,吾知佢搞邊科wo。
今朝9點幾起左身,好悶跟住問牙媽比吾比開機,佢竟然話比wo,嘩,嚇死我啦。
玩下玩下,覺得個頭都泣泣地,去洗埋個頭出去芷芷屋企到做功課,但係我去搭輕鐵個陣,搭緊我先發覺我搭錯方向,跟住係天水圍站到落車,搭返正確方向,搭左好奈,我到左天悅我就發覺,我要兜晒成個5a區,係天悅係5a區開始收費,到頌富係5a區收費結束,我睇到之後有d o咀,落左車之後,我打比芷芷點樣行去佢屋企,我一直行,一路聽住點行,我終於知點行啦!!
到左之後,我係到睇電視,睇下睇下,vivian打比芷芷又點行,跟住vivian話到左,但係我一直都吾多見到佢,芷芷都話係,禁我地話佢係鬼。=.=。好快就到左4點幾,我同vivian都要走啦,我同vivian都搭輕鐵,但係我吾係同佢同一間車。
返到屋企,我就開機啦~~
|