今日有體育堂牙,但係媽媽佢吾記得左煮野比我食,我同佢講今日有P.E堂,佢先拿拿禁煮左一碗通粉,唉~~
今日第一堂就係數學,今日講一D我吾係幾識既數學啦,因為呢課補習個牙SIR冇同我地講呢課D野,禁我就好專心禁聽,但係都好眼訓架,好悶丫嘛~~
第二堂就係中史,小測牙。
跟住就係P.E啦,今日HIGH JUMP,唉~魚爆LO,第一次就衰左。=.=
再跟住就係ENG,但係DRAMMA,今日係考試牙,一組人做一個廣告出黎。我地就係做"SUPER 朱古力"好支力牙。
LUNCH牙,我去左BETTY到睇漫畫,千與千尋,好好睇牙。
就係中文啦,吾想上。
CP堂,睇野,勁好笑LO。
就係BETTY到補習,但係我地似食野多過溫書。
BETTY個到溫完就去新北江到補習,今日我做英文牙。有DD吾係好明。
補完就行屋企,但係行行下見到兩條友係到踩單車,有一個人係臉到擺左一個面具,好恐怖牙,佢仲好興奮禁同我SAY"HI",我驚到嗌牙,嗚嗚...媽咪牙。
|