今日呢又係要返學,唉~吾想返。
今日早會,我企企上,feel到好暈就黎睇吾到野啦,我同左茵茵講,佢扶我到canteen到休息,miss or同我講我塊臉白晒,佢扶左我醫療室,我見到好多人,但係有個人問我"你冇事牙嘛",把聲好熟,但係我吾係點睇到野,我就問佢"你係邊個牙",我睇近d,就係老豆。o~我同佢傾左一陣,打左鐘,我就返上去啦,我怕我d野做吾完牙,但係我做左兩堂,早知就吾禁早返稷啦,畫極都係禁。~~
唉~好似過左一個星期禁奈就放學,今日約左烏龜一齊,佢去cut hair,cut完就5點幾,我地行行行到6:00就等補習,我就做英文功課,就黎完,嗌葉xx去表演魔術,佢表演個陣係禁笑,笑勁都笑吾完,佢想出去抒壓心情個陣,一開門,就比人返彈,我仲聽到出邊個個人係到慘叫,牙sir問返葉xx"你有冇事牙",佢話"冇穹,眼鏡爛左姐"我同烏龜係到勁笑wo。如果你在場,就明白有幾好笑啦。
我同佢一直笑到返屋企牙!!
|