我今日當係星期一牙,今日數學好想訓教牙,d數我都識啦(補習教左我地)〝真係吾係禁想聽佢講LO∼。但係數學d時間又過得幾快wo=.=”
跟住都係烏下烏下禁過,唉∼尋日都訓得吾好。
lunch個陣,我同joan係到玩黑板,睇返個鐘,2:00就落左去啦。去左betty,betty個到,好似冇咩野玩lu。!
跟住個堂係財叔,今朝聽佢講晒d"人生大道理",用左吾知幾多個"字",點解佢有禁多野好講既。家下d侯生仔邊有佢諗得禁好丫,佢不如去睇下d f.1,f.1 同f.2比較下,我肯定f.1仲衰過f.2,f.1簡直癲架!!!!!!
|