好奈都冇打lo~個烏龜竟然吹我打bo,估吾到lo!!今日整靚左個板牙~~
今日又係要返信義會個到排戲,個題目係"當中國經濟走向世界,香港青少年應如何配合及發展"吾好睇個題目好悶牙,其實寅係好悶....betty好似次次做親d戲都悶悶地禁。吾係禁想做lo
今日vivian又早走啦,佢牙媽要佢4點走牙,佢真係慘牙。
今日都冇咩野打lo~