今日開學啦~ 但係好鬼熱牙 排隊個陣真係好熱熱熱牙 跟住入hall聽個校長講下d廢話禁啦 睇在佢係新上任 禁就比小小心機去聽啦 跟住返返課室 miss or 就"蝦"左一個新入黎a班既男仔 我鄧佢可憐 第一日返學就比miss or or蝦 唉~~ 禁之後走個陣 我同pat、牙怡去左betty開會 禁開完之後同牙怡、牙a一齊返屋企~
岩岩miss add 左我 話比我聽 ,聽日補習bo~