唉~頭先吾知禁錯左咩野,部機就自動關機,由要重頭打一次。
今日係top teen o係天盛搞活動既第二日,今日牙程個細佬黎左,佢就要做"咕喱",佢今日做左好多野牙。
牙程個細佬叫xx樂,今日佢幫我整個塊板,我要"格高"晒都吾係點整到,而佢就吾係點"格高"就整到。唉~~企係佢隔離真係有少少自卑。
我地個組整好晒d野,就"他他條"禁傾計,我地講牙程同佢細佬xx樂,xx樂好似係牙程個哥禁,因為佢地個高度話左比我地聽(xx樂高過牙程少少),其次個樣:牙程個樣比起佢細佬xx樂細左一兩年到。禁牙程佢話"我地我細佬係孖生,大約相差一兩個鐘到。"(禁牙xx樂咪焗死左!!)。禁肥雞話"你地係孖生,個樣吾似wo。你地係吾係同一個牙媽生架。"禁我地就大笑,邊有人問係吾係同一個牙媽生架,話明係孖生,緊係同一個牙媽生架啦。真係好笑。禁牙程同xx樂表演左個"大龍鳳"比我地睇,好好笑架,但係牙程同佢細佬xx樂個角色調轉會好d,因為牙程個樣似女仔多d,而xx樂就似男仔。
禁活動開始個陣,我地就準備比d小朋友玩,禁我同xx樂就負責拾波,禁佢拾波個陣佢好慘架,成日比d小朋友打親,又成日出去拾波wo。有一次禁岩有個波比小朋友掟左出去,禁牙程禁岩做完戲經過,就拾左啦。比返我地組,但係個小朋友係話"多謝牙,黑炆炆哥哥。"禁我聽完之後o晒咀,因為牙程係十分之白,吾係黑;返而佢細佬係十分之黑,禁係吾係個小朋友睇錯左呢??~~有陣時,我同xx樂係好o晒咀,因為d小朋友掟個陣係好大力,有陣時黏吾到,有陣時黏到,但係黏到都就爛禁,搞到我要成日黏膠紙。=.="肥雞幾鬼衰牙,佢吾幫手,只係坐同"撥線",有冇搞錯!!!
禁我地就完個陣,xx樂佢等埋d小朋友玩完就去玩,我自己吾知又做咩,吾記得自己要玩一次。完個陣,我地班top teen 係到手搭"博頭"周圍跑。跑下跑下成條隊就散晒,好鬼好笑。好似有d白痴tim~~
跟住我地就好支力禁返屋企。
|