我細佬入郭一葦丫。好采佢吾係同我一間學校。∼
今日佢去書包同買校服,我又去埋-3-*。買完之後,返左屋企,好悶......。
晏就,比我發現左w-inds.佢地8月26日黎香港丫。就算吾係真,我都好開心丫,禁佢地都講左5件,今次佢地總於黎啦。好開心丫。/\/\∼∼∼∼