今日好支力丫。
今朝起身既時候,所有大人都走晒去食野,得我一個起左身,我細佬同堂丫哥同堂細佬佢地仲訓緊。禁我左廳到睇電視,轉下轉下台睇到鄭元暢,禁我眕,睇丫睇,思華姐返左黎,佢話"d人呢??""吾知wo。"禁佢行左我細佬佢地間room,叫醒佢地。跟住佢地(大人)返晒黎。
食晏個餐飯,個個都係搭車(d親戚有車),好鬼大雨丫-3-*。禁我地食完,就返去啦。點d思華姐個老公吾識路,搞到要搵"猩猩"幫手睇路,教思華姐個老公點行=.="。
大約5-6點p.m到食晚飯,去對面個間既"成記燒鵝店"(好似叫呢名),嘩,個間野d衛生真係爆好丫(反話),我行行下差d"仆街丫",有幾個都係禁。哈哈...,d野食好咸丫,有碟菜係好苦架,我第一次食菜係苦架,連另一台都係丫(我地開左兩台),禁食食下都係吾食啦。
禁返左啦,撿埋d野就返屋企啦。我地搭車去火車站,點知坐坐下,前面塞車,禁我地係一個地方落車,禁行左幾奈先到,但係係火車站前面水浸。daddy"係地係到等我,我逐個逐個禁孭。"第一個就孭我,禁daddy想返去既時侯,佢地就黎緊,
-口-"。
禁去到火車站個大堂,我地就係到等車,禁車黎左,我地全部乘客要繞路,因為平時行個個入口水浸左,係平架wo,平時係向下斜,點知一日既雨,令到成個入口浸到平,一個字"勁"。禁我地等火車黎,黎左既時候,d人想走都走吾到,禁d人好辛苦落左黎,到我地去衝上去,我好驚呢d架,次次都整親我,係迫上去lo。禁迫上去之後,都冇位坐架啦,禁迫黎有乜用??。
|