忘掉你`
不是一朝一夕
 
 
 
 
 
cursorshelp
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


煩............. 分類: 未分類

  今日我細佬發燒丫(尋日都有架啦),佢就吾洗返學。我牙媽打左比學校幫細佬請假,冇奈,佢個fd就打黎,打左幾次煩到死,跟住仲上埋黎tim,嘈住我訓,禁就冇訓啦。佢上黎10-15分鐘左右就走左,o晒咀lo,無啦啦上黎,又禁快走。

  8:35左右出去返學,今日派左暑期作業,做左數學同中文dd,吾想做英文。今日個領獎禮冇地全班冇睇,因為部電腦壞左,令到我地冇得睇幾好丫,禁我地就玩。但到左最後一粒鐘,miss or叫我地倏暑期作業。完晒之後,我地班就搞左個大食會,就完d人走到7788,搞到剩低d人"執手尾"。唉∼估吾到最尾個日係禁,冇咩人係到執野。

  返左屋企之後,我細佬個fd(今朝打黎個個)係禁打黎,我細佬都覺得煩,日日打黎吾煩咩。-3-*

tracy222
暱稱:  ★DuckBb`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2008-05-13
2008-04-20
2008-04-16
2008-04-14
2008-04-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥愛人GIGI<3
CO CO*
JANICE♥MAN
mandy♥蔣雅文
tasha♥||`
斌少♥
`文燕XG;]!
牙愷×*⊿
細漁
楊丞琳♥
蔡依琳♥