今日去補習,同d小學生,覺得好無存奈,今日林x陵佢都補,但係佢次次都遲到,佢尋日遲左成粒鐘,今日就遲左半粒鐘,次次都比我地估中,今次miss話佢食飯所以遲左,點知真係。-3-*
**好YA!仲有兩科咋,比心機d,吾好衰牙!!!!!!!!!!!∼∼∼∼∼∼∼∼
涼平,慶太,龍一,你地快d黎啦,我好好好想見你地牙!!!!