今日係第二日考試,考英文同英文聆聽。
今日我叫牙pat 早d落樓下,但係佢都遲左落黎。我等牙pat黎個陣,比我見到恩恩同佢條仔,佢地好sweet牙。佢地就好啦,禁sweet。
返到學校,我比恩恩,容容,大家姐同二家姐,佢地蝦,嗚嗚~
禁第一堂係英文,都識識地既。
跟住係英文聆聽,好難聽到佢講咩,同埋有d字吾識串。
放左學,我同牙rain去左牙pat屋企,牙rain好驚牙pat d貓,但係牙pat逼佢抱,牙rain驚到死下死下,好好笑牙。我仲搵左牙rain佢部電話影低牙rain 好驚個樣,見到都笑死你牙!!哈哈...
|