今日同左joan.vivian.chocolate.kenny.snopy.fish,一齊睇戲,睇"達文西密碼",容容同rain.bobo.禧禧都黎左,過左一陣,kai章都黎左,我坐個排全部都係我地個班,除左個牙伯,講返套野先,其實係好鬼悶,睇下睇下點知係吾關達文西,關於耶穌,話咩咩聖杯〝但係班男仔話吾想同某人一齊走,所以我地未睇完個陣,偷偷地走左。跟住去左打排球,禁打下打下,vivian個牙媽打比佢,叫佢5:00之前要返屋企,但係個時已經4:54分,佢返到天x就要15分鐘,禁佢叫我倍我返屋企,我就叫左陳豪然倍佢返屋企。
吾知vivian佢點呢?!~
|