忘掉你`
不是一朝一夕
 
 
 
 
 
cursorshelp
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


好似吾係好識 分類: 未分類

  今日都冇咩野打。

  今日英文堂我地分開上,有d跟左ms or,有d留課室做"揸麻",我就係留係到喇~初頭幾刺激,
但係尾叫我地扮d野,扮左好夕野,之後就放學。禁我地今日有個中史test,
但係ms or 好似吾知,好采kammy同佢講,如果吾係我地吾洗考lo~

  禁今日份卷都馬馬地喇∼有溫書果d就識喇。我溫左東漢,
冇溫三國,所以吾係好識三國d野,好采,吾係出好多,今次我有三個地方錯左:
- 寫錯左個當字
二 赤壁之戰寫左官渡之戰,仲有係吾洗寫之戰
三 蜀國既君主寫左曹操而賢相係諸葛亮點知係錯既

 唉∼今次吾知考成點呢?!仲有係50分係full mark!!

tracy222
暱稱:  ★DuckBb`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2008-05-13
2008-04-20
2008-04-16
2008-04-14
2008-04-09
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥愛人GIGI<3
CO CO*
JANICE♥MAN
mandy♥蔣雅文
tasha♥||`
斌少♥
`文燕XG;]!
牙愷×*⊿
細漁
楊丞琳♥
蔡依琳♥