今日同牙pat,牙rain一齊去書展丫。
我地同牙pat 既一位小學同學,我地首先搭西鐵,跟住去搭地鐵,又搭多一次地鐵,跟住行過去就得啦。
好鬼多人丫,我同牙pat仲有牙rain一齊,我地行左好奈好奈,大概5粒鐘左右。第一個買書係牙pat,佢買左一本雜誌,叫colour。我都好想買,但係我冇錢丫。嗚嗚.....。禁第二個就係牙rain,佢買左一本"女孩俱樂部"。禁我就最後一個買"一毫米的悸動"係鄭梓靈。
我買左二本,牙rain好似買左三本。牙pat買左4本雜誌,而書就吾知啦。我地等3點既來臨,我地就去會合牙pat既小學同學,而我地行到好支力丫。牙pat個班fd,就話去睇冰雕,但係我同牙rain就行得好支力,吾想再行。而牙pat想去睇,但係比我同牙rain既強烈反對,佢就吾去啦。禁我地搭巴士返歸︿但係我地吾識路去搭巴士。牙pat就打比佢daddy問下。禁我一路行一路搵。就比我地搵到啦。好采格巴士有位姐,如果吾係我暈係到都得丫。
到最後我同牙pat〝就5點返到屋企,但牙rain就吾知啦!!
|