今日陸運牙,今日8:05分之前返到去,禁可以訓奈d。/\/\
返到去見到miss or,又係著個d衫衫
第一個項目係女子100米欄,有牙"魚",但係一開跑,第一個欄就仆街啦,真係好慘牙
第二項吾記得左啦,10:30我就跑100米,我估到今次係包尾,真係比我估中,冇計,運動百痴
跑完vivian過左黎東社,我地一齊睇人比賽
睇牙睇,vivian同我講個個eric話中2我
根本就冇可能,佢點會中2我牙,佢話"佢只同你講野,又其他人冇乜同其他人講野
仲吾係中2!!"我諗vivian佢真係痴左線牙,點會牙,你地吾同佢講野,佢咪吾講lo
o咀。今日都好開心牙,可以同amigo一齊傾sms牙,但係佢好似吾係好得閒禁牙
吾知係咪我太煩呢??
lunch個陣,我同周清、teresa、vivian、jenny一齊食lunch
去左板橋到食,嘩!!上年又係禁多人,今年又係
我同周清嗌左野食,vivian最遲
jenny佢地最早黎,vivian第3,我同周清就最尾
黎得勁奈牙,埋單仰勁,我地已經係遲晒到,同埋冇咩人啦
佢地做d野係慢吞吞,等左好奈,先黎=.="
禁我地好絛奈lo,又吾係好多人埋單,又拎晒d野出黎
百痴架佢。禁我地返到個陣
好釆我地吾係最遲,吾洗比人話
禁我地返返自己個社,vivian佢跑複賽,好叻牙
我同kam kam 一齊同佢打氣,好開心牙,佢頭個一兩名牙。/\/\
禁我一直係啦啦隊個到嗌
嗌到聲牙,不過都好開心牙。
跟住好快禁過左一日lu。!!
但係仲要補習,吾想同對個牙sir牙
去到,牙miss ng同我講,之前佢話冇位,係話吾想我同龜龜成日講野
我e+先知miss ng 係禁既人黎架,仲等我禁想miss 快d返黎幫我補
miss mg 我e+最吾想你補牙!!你都冇睇清楚
e+我都冇咩點同佢講野啦,禁傾牙,一係有一個位阻住左,一係就成一張禁遠
頂佢牙。
|