今日系考試第2日唷!*
今日考中..屎*
都ok*
寫左好多多多野
中文作文__
好不幸地仲有好多時間剩
RAIN2 佢作左3頁紙
好勁牙!!
禧禧都系也
好勁!!十分勁
之後就普通話
考天才唷*
系咪好勁呢?!
之後就放學lu!@
我、PaT、仲有BaBe
我地一齊去左BeTtY到坐
坐左好奈
返屋企lo!|||"
牙DiN同我仲有牙PaT一齊返屋企
牙DiN再一次去牙PaT屋企=.="
禁牙pAt去左welcome到掃貨
我地留左好奈
走之後
牙DIN話買塊臉膜
禁佢地就買左2塊
我先吾倍佢地癲
之後再去7仔
又系個到留左一陣
好想買YES!牙
出返去個陣
比我見到牙媽
禁就比我呃左牙媽買比我啦
呵呵__
p0st返個次系牙PaT屋企影既相

涼平真系好令仔唷*

慶太好得意牙

牙PAt搞鬼牙!!!
激死人啦
阻住左涼平個樣牙>.<
|