今日我做左一件超對吾住自己既事 我就系食野吾記得左比錢.....
唉!我吾記得左比錢 個女仔又冇叫我比w0 問龜龜比返錢佢地好冇 佢又話... "吾洗啦!!佢又冇叫你比...快d行過黎啦!!" 佢真系衰牙!
今日補習牙sir佢.... 佢有dd發花癲.. 鬼叫通識個本書 有"約會與愛戀" 佢就陰陰咀笑.... 個頭斜上去45度 望住個天花板 OH!* 好樣衰牙!!!
吾好諗啦。 諗到嘔啦....