OH!
話禁快聽日就考試啦
考英文牙"
唉!
死啦!!!
吾記得左溫英作tim........
呠~
今日狂傾電話::::
一次就同肥雞
過左一陣
牙PaT打黎
問左d野點知駁左比MiSs Or
講牙講
講完
吾知幾多點
肥雞又打比我
話駁比MiSs Or
岩岩打比左佢,又打!!吾制...}}
禁就駁左比個補習牙sIr
問牙問
佢比我同肥雞嘈醒左佢訓教
呵呵...
抵佢,,死
我叫佢搵左個本野先打返比我
佢搵左之後打比我
我就打比肥雞再駁返比佢
講下講下
講左我屋企後面個座山火祝
牙SiR又話佢屋企又好似睇到少少
我`同肥雞o晒咀
佢住元朗架wo!
禁都睇到"
無奈....*-0-
佢睇到銀座架wo!
元朗都睇到銀座?!!...
我就吾系好信啦!!

都燒得幾勁

似吾似馬蹄牙?!
|