今日冇溫書牙 好懶唷... 今日問左牙pat*借科學 借左本數學作業比佢` 返到屋企 睇返...... 佢有d要做個d未做唷 最慘個d就係我吾識做個d牙 點知倒頭黎 都係我幫佢做唷=.=
5點幾去左元朗 同牙媽一齊去 去睇d 33 黑啦 去左街市買少少野返去煮飯 點知係街市見到..... 見到miss lu 佢好驚訝望住我wo!! 我仲見到佢個仔仔牙/\/\ 但係媽咪同返我講 仲有個老公係佢後面 不幸地 我見吾到{根本吾知} 唉~