今日吾知點形容牙
尋日激嬲左牙哥
唉~
今日數學堂睇etv,,
睇下睇下d背景音樂好慘
聽聽下好想喊
喊吾出"
中文堂..悶
通識堂好彩問左恩恩借...
科學派卷啦....吾系好高
但系都滿意
力sir計平時分好勁牙
佢用默書黎計
今日就系默,,吾識
同rain通水"
佢好掂牙
勁!!!!!!!
LUNCH*
我想搵人倍我去交飯單
但系牙PAT鬼禁早落左去
唉~
周清佢就叫我比埋張野比BETTY
無奈...
得自己一個去
牙PAT我會記住你架啦!!
肥周同BETTY個隻貓攬枕好似架
特別系隻眼"
呵呵....=]]
今日放左學返到屋企好無奈
竟然無啦啦"蕃茄"黎左
一個口水佬=.="
d 口水系禁流...核突"
我系禁影左佢"
呵呵..
牙哥原來冇嬲我架"
好開心牙
唉~~
又要洗好多錢啦
就黎情人節啦"
又有朱古力啦
|