今日終於放假啦" YA!
不過今日都要去``補習 唉!! 牙sir佢竟然知道我個日記w0* 有冇搞錯" 佢仲要吾留言就走左 賤格!!
岩岩行完花市黎 好支力牙 daddy買左一盆桔返黎 我就買左隻公仔 呵呵=]]
去行花市之前 我同媽咪仲有細佬去左買鞋 買左隻遮仔鞋 好ya!!