返埋今日咋"
聽日就放假啦=]]
今日d 牙sir同miss比左好多功課牙
唉!
都吾知比禁多做乜"
今日我地2A班幫miss or慶祝生日
聽日miss or生日啦
所以就幫佢搞啦
禁數學個堂問牙sir比吾比我1:00去車"集"到拎野
,牙sir問左d野之後話
"好啦!見你平時禁乖,我信你啦"
o晒!!
禁岩1:00p.m
pizza hut打黎
我又上緊堂w0*
好彩1:00p.m
出左去樓梯到聽,,
同小楠一齊去
點知個電話話
"吾好意思也!!我地要遲10分理到先送到哇,,吾知你得吾得呢?"
又o晒=]]
跟住去左搵miss 許,,
佢吾系到
去左搵betty
又吾系到"
禁落去等
不過落左去先知到已經1:10p.m
行到去
見到miss 許
佢無啦啦比左8蚊我
"我得禁多咋!"
-0-*
過多一陣
pizza 黎啦
比左成袋硬幣比佢
佢一直數數數
直至數完"
之後返上去
d人系到望住晒
吾系就系到嘩嘩聲
返屋課室
"嘩!!"
禁迎接我同小楠
miss or黎左我地就幫佢慶祝l0*

miss or+miss 許

cake!!
|