今日吾洗返學牙!!但係要去補習牙。今日朝早肥雞打黎牙,佢話佢肚痾wo!佢尋日食c餐,但係我都係wo,都吾知間飯商有冇問題。
今日我同烏龜都吾記得左補習個時間,但係去到見到葉xx,佢話吾係11點補咩,禁我問返佢,禁你又禁早黎,佢講左一大個理由,可惜我癟咩留心點聽。我入去見到個miss,我諗佢吾知我都幾點補架啦,禁過左一陣,烏龜去開門,見到個牙sir,我去問個牙sir"你係咪代劉sir架""係牙""禁幾點補牙""10:30",禁我地聽到之後,個個入晒去,佢問係咪有禁多個人[3個人],其實吾係既,係少左一個姐。禁好快就過左啦。
返屋企個陣,我行行下,我同烏龜傾緊,我吾知有個梯,我一個踩落去,點知差d成個仆街。=.="
返到屋企,等左好奈終於玩得電腦啦。我去youtube睇一公升的眼淚,今日睇到我喊晒出黎牙,亞也佢好慘牙,點解佢禁好人都要禁架,佢好慘牙,但係麻生佢都好慘牙,唉~冇得同亞也一齊。
嗚嗚....
|