今日我終於打返日記啦,, 前幾日,, 因為懶得滯,, 冇打到=]]
今日系英文堂調位也" 我本新就系尾2第2個位,, 不過我阻左shirely 禁同左miss or講,, 禁就將我同佢對調..... 變成最尾第3個位.... 今次都ok 滿意啦 不過我仲想調後d l0* 有d矮過我既.. 都吾明點解仲可以後過我?!