今日第二日返學啦 尋晚做功課做成11點幾,,成12點先訓"
今日系禁做專題 星期六要交出去啦!!
我地個組系禁做做做 今日仲要留系學校至6:22分到 -0-*
岩岩先打完3份野" 唉!! 聽日又要數學測驗 點溫也?*