今日DAY1 也"
系一個好易捱到放假既一日
但系由於有PE 既跳舞關係
系吾想返
但系諗吾到原因
都系返左
唉!!
今日朝早要中2 級級會
無聊∼
我同徐b 系到傾計
跟住數學堂
但系YUKI 話系6 樓好似睇到蔡sir"
跟住財叔就彈左出黎
就系禁
今日就上左佢3堂悶爆堂
放學之後有周會
聽聽下
我隔離個兩訓左-3-
我就聽聽下訓左一次55*
專心聽緊既時間,,
竟然有好多個人打比我
O晒
之後放學睇返
有成5個人打黎
就一路行一路打比人
有3個系龜龜打黎
龜龜,,佢話去笨蓓屋企
但系我地系佢樓下等左好奈
佢先放學!唉∼
之後我地成差吾多7 點先走
我地就行到勁快禁返屋企
返到去
比人嘈
不單止吾比帶電話返黎
仲要吾比人傾電話
同埋吾比出街.....唉∼
|