今日牙媽帶我去旺角牙。我已經求左牙媽兩日,佢終於都話帶我去喇!!我去o個到其實去睇w-inds.,嘻嘻...。我由搭車返屋企到e+都好開心牙!!
去旺角順便去埋無印,買左d文具用左$50。之後返屋企睇”我miss係大佬”,勁好睇牙!!今集仲要係大結局牙。
牙!!∼溫左科學咋,聽日吾打喇!!溫書喇!!!
w-inds.你地一定要黎牙!!!!!!