今日朝早同李芳而and肥雞去左睇”輪迴”。係我第二次睇la!!我第二次睇冇第一次睇禁驚,但係我都係有嗌=.="。
番到屋企係禁做功課,做到5點幾。
你地要去多d我個留言板牙!!http://gb.guestbook.com.tw/g40/gbook.php?applicant=yee222