今日去見家長,但係2:10p.m先見。返到去,見到葉欣同emily,o係到坐, 後來先知到sobat早過我同亞媽一齊,但係睇吾到佢。
我見完之後,原本等埋葉欣一齊去元朗買野,點知miss or 見到5:00 ,我同葉欣話吾去,聽朝先去。我趕住番屋企,then 一家人去朗豪坊 ,坐左好奈車,先到旺x。去到朗豪坊,上左電梯,先知到個電梯有三層。嚇死我啦!!