今日我疑為要返學,我就突然彈左起升。跟住想下想下,聽日先要返學。9:00a.m我 升左起,約葉欣出元朗。
我搭k73去元朗,點知個司機轉下轉下,吾知轉左去邊,嚇到我疑為搭錯車,好釆佢 轉返個去。我去"家政坊"買野"正"朱古力 ,我買左$50,葉欣買"正"cake用左$85 好貴牙。
我同佢想買包裝袋,就行去千色廣場,點知去到竟然冇wo!唉...返左去葉欣屋企整 朱古力,"正"到好似好難食禁。
"正"到6:00左右就走,聽日去葉欣屋企o羅