今日我o係深圳到返黎!!如果聽日吾洗去補習,我就要o係個到留多幾日(其實有好多功課都未做,可以話係未掂過),禁我就好想念部電腦。
今次我只去亞婆o個到,因為亞婆o個到近深圳。o係亞婆"豆"左$500la! ~巧開針~^^~如果返埋亞"女麻"到,應該有$1000。可惜冇去
好喇!!吾打喇,我要去做功課喇